Shopping med en bra vän

2011-06-11 @ 21:20:57
Som jag tidigare skrev så har jag idag tillbringat dagen i Kalmar med Andrea. Vi gjorde allt möjligt.
Missade bussar, åt glass(ar), åt skräp mat, gick nästan in i stolpar, tog nästan sönder en alarmgrej & ja, lite andra saker.
Men antar ni är mer intresserade av vad jag köpte? Glömde dock ta kort på min lilla plånbok jag köpte. Men den är hel rosa & en vanlig plånbok.
Depend nagellack. Valde dessa tre färger då dem är somriga & jag ska göra en sak med mina naglar till skolavslutningen. Dock avslöjar jag ingenting, det får ni se på tisdag!
Flip flops. (Det heter så va?)
Bara för att jag tyckte dom var lite gulliga & jag behövde ett par skor att ha när det blir för varmt för converse/tygskor. Hehe.
Skolavslutnings skor. Ville ha ett par som var mer än "vanliga skor" men ändå som man kan ha vanligt vis. Haha, om ni förstår vad jag menar?
Orkade inte köpa ett par för att bara använda dom en gång utan valde istället att köpa ett par som funkar om man ska en runda på stan eller så.. :)
"hår band." Helt enkelt bara för jag tycker det är snyggt!
Underkläder. Då det alltid är behövligt & jag gillade färgerna.
Nagelfilar. Tog ett par billiga då jag aldrig avänder det förutom vid speciella tillfällen. Jag menar, ska jag ändå måla naglarna till skolavslutningen kan jag väl göra det på riktigt? ;)
Blev bara en bild på dem då jag nu måste sticka, stressad!
tack pappa för att ag fick låna ditt kort idag & ja, jag var bara tvungen. Haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0