Skolavslutning 2011

2011-06-15 @ 14:37:58
Tyvärr regnade det satans mycket så mitt hår blev förstört på vägen dit & vi var inomhus i våran sporthall. Sjukt tråkigt då vi annars skulle ha varit på slottsruinen=utomhus.
Det bjöds i alla fall på fina tal & fin sång. Hehe. Sedan stannade jag där en stund, blev med på massa kort oja ni vet allt det dära.
Sedan gick jag en stund på staden med min vän Therese A (jobbigt att förklara vem jag umgicks med när jag umgås med två Therese, men det kanske inte spelar så stor roll för er?) köpte student present & en blomma att hänga runt halsen på min "syster" som tog studenten igår. Stort grattis på henne!
Efter två-tre timmar åkte vi tillbaka till Borgholm med en väldigt full student i baksätet, jag och min bror fick åka med en kompis som precis tagit körkort, som även hon känner Lina vilket studenten heter.
.
När vi sedan kom tillbaka till Borgholm var vi på hennes student skiva, det var väldigt trevligt ska jag säga er! Dock var jag tvungen att gå lite tidigare då jag även skulle fira min skolavslutning. Även om den inte är lika stor som hennes.
Men kan säga er-Firade gjorde jag! Haha, nä men det var en trevlig kväll, sov sedan över hos Becca där även Ida sov.
Kan sammanställa det som en riktigt lyckad dag. Även om mamma tyvärr inte kunde vara med, men hon kommer faktiskt hem idag. Underbart!

Avslutar med en sisådär halv söt bild på min och en väldigt vacker tjej-Sofia!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0