Someone like you, like I do

2011-06-13 @ 19:30:00
Skolan var som jag gissade, inte som vanlig. Rätt underbart att det bara är en halv dag kvar. Sedan har vi mer än två månaders lov! Tror inte någon inte vill ha det just nu?!
Idag efter skolan var jag på äventyr, sedan gick jag hem & provade outfiten till imorgon & även olika frisyrer. Bestämde mig för en och hoppas det blir bra imorgon!
.
När ni läser detta är jag i stallet. Tänkte att jag ställer in det som ett tidsinställt ifall det är så att jag inte hinner blogga ikväll, har en massa saker att göra. Har ni tur så hinner jag uppdatera imorgon innan jag sticker med outfit och sådant små fix, för ni lär inte alls få mycket uppdatering då.
Man slutar ju bara sjuan en gång, eller vad säger ni?
.
Men nu måste jag hoppa i mina ridbralls, ta på mig en långarmad tröja och åka iväg. Klockan är redan två minuter över sex!
SHIIIIT. Hehe...
Big bjuss..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0