summer<3

2011-06-13 @ 22:19:47
Förlåt för mitt dåliga språk men -FY FAN VAD GUTT MED SOMMAR!
Jag och min kära motions vän Andrea valde att cykla till stallet, det är ca sju kilometer. När vi kom fram drack vi ett glas vatten & red sedan en sväng. Hon gick mestadels men fick även rida en stund. Han var så snäll och lät oss rida två. ;)
Sedan hoppade vi upp på våra cyklar igen och cyklade hela vägen hem!
.
Imorgon så kommer jag möta klassen vid nio, vid halv tio börjar.. vad ska man kalla det? Själva avslutningen.
Sedan vid ett åker jag till Kalmar för att gå på student. Åker tillbaka vid fyra, firar min fina vän som tar studenten & sticker sedan vidare.
Bättre kan det väl inte bli? ;)
.
Nu ska jag torka mitt hår och platta det. Bara för att det ska bli enklast imorgon bitti.
Vi synes väl imorgon? Kanske bjuder på en videoblogg men outfiten och allt,men lovar ingenting bara kanske!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0