Tack mina fina vänner <3

2011-06-26 @ 17:49:41
Tänkte nu mitt i all den dålig uppdateringen ägna ett inlägg åt mina underbart fina vänner som bryr sig om mig. Ibland (alldeles för ofta) gör jag saker som jag inte alls borde. Som nu i midsommar, dom vägrade låta mig gå till *pip* endast för att dom var rädda om mig, hur underbart? Nu i efterhand så har jag så mycket att tacka er, för vem vet vad som hänt med mig annars? Eller smsen jag fick där det bland annat stod att jag nu under midsommar skulle vara rädd om mig och ta det lugnt. Visst var det en galen helg, men fy fan vad roligt jag har haft! Så tack allihop som tänkte på er galna vän som är jävligt glad att hon har er, älskar er. Ni gör livet! <3
Kommentarer
Postat av: therese.

Älskar dg amelia!

Livet ut !

Och nu taggar vi tingsryd som satan ju!

Snart kommer startskottet för en underbar helg :) <3

2011-06-26 @ 18:16:51
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: tess

tack själv, dock var de ju den lugnaste dagen när du var med mig .. höhö ;)

puss <3

2011-06-26 @ 20:25:02

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0