tiden räcker inte till

2011-06-21 @ 18:08:31
Tiden räcker som rubriken säger inte till för bloggen eller datorn över huvudtaget. Mitt på det har jag tappat lite lusten att blogga. Som en liten blogg torka.
Jag vill så himla mycket, jag vill inte blogga för några hundratals läsare när man kan blogga för tusentals. Jag vill inte få en kommentar då och då när man kan få 100 på varje inlägg. Jag antar att det är lite anledningen till att jag tappat suget.
Att det aldrig stiger. Men inget illa mot er eller att jag klagar, jag är jätte glad för er jag har men jag är sådan i allt.
Jag vill jätte gärna klättra upp i klasserna, jag vill vara på toppen.
Dock skulle jag aldrig smörja för någon så den länkar mig, betala någon för en länkning osv.. Visst blir man glad när någon länkar en, men jag vill att folk ska läsa min blogg för att dom tycker den är bra, inte för att jag skrivit en lång gulligull text till någon så den länkar mig. Jag är inte sådan som smörjer för någon, "slickar någons fötter" så att säga. Jag är ärlig mot folk. Inte på ett elakt sätt utan bara possetivt.
.
Nu fick inlägget ett helt annat innerhåll tänkte bara gå igenom min dag, men så kan det bli ibland..
Gör istället ett tidsinställt som kommer in under kvällen.
-Amelia Degerman, som inte alltid räcker till. Men gör vad hon kan. Att få gråtande människor att le, det är det bästa hon vet.-


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0