Titta vad jag hitta på min kamera

2011-06-13 @ 17:44:57
Blev dock endast på två ryttare, den ena är på en av mina närmsta vänner. Därför jag tog på henne. Det är alltså dom första bilderna.
Den andra ryttaren är Johanna Grant Boklund, som jag gissar att många av mina få bloggläsare känner igen. Henne tog jag bara på för att.. jag vet inte? Hon är en duktig ryttare & en idol för mig och många. :)
Önskar verkligen jag tagit på fler men jag glömde helt enkelt. Dessutom hade jag endast med mig kameran en dag, tyvärr..
Orkade inte göra någonting på bilderna, men skrev i alla fall på dom. Då jag gjorde det i ett enkelt litet program på datan där jag endast kan göra det. Orkade inte riktigt bry mig om att beskära oså, även om det skulle behövas.
Kommentarer
Postat av: ellen persson

Vad fina bilder! :D <3

2011-06-13 @ 19:13:20
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0