träning lotta björe

2011-06-20 @ 20:22:04
Kan först och främst säga-Vilken grym tränare!
Dock gick det inte alls som jag hoppats, vet inte vad det var. Det gick bra men dåligt, han var emot men ändå pigg som satan. Kam verkligen inte säga vad det var som var fel men alla ekipage har sina dagar. Eller hur?
Men ja, han har ju inte varit direkt igång så länge så kan ju även ha varit det!
Dock är jag mest onöjd över mig insats, i början av passet ville jag bara gå därifrån men det blev bättre sedan mot slutet. och efter lite snack med mamma kändes det som att kanske gick det inte så dåligt som jag tyckt trots allt. Jag är lätt sådan att går det inte bra i början så ser jag allting som händer negativt.
Något jag helt klart måste jobba på, men det finns alltid något!
.
Men som jag sa, Lotta Björe är riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

det var den finaste kommentaren jag fått idag <3

2011-06-20 @ 21:35:51
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0