-Alla har hemligheter.

2011-03-23 @ 21:18:29
Har verkligen ingenting att berätta. Dagen har rullat på, haft ingenting å göra. Bara velat åka ut till stallet & rida en lång runda & låta solen värma mig. Men nej. Jag får inte. Jag får inte åka ut till mina hjärtan, mina allt.
-För att inte bli sämre. Fan vad jag hatar att vara sjuk.
Imon blir det i alla fall skola & senare träning. Underbart att få någonting att göra. Dessutom måste jag prata med mina två tjejer. Hihi, ellen & therese. Varje rast (mer eller mindre.) sitetr vi inne på en toalett. Haha, Antingen så drar vi dåliga skämt, berättar om någonting som hänt (oftast någon gång vi gjort bort oss.) eller bara helt enkelt CPAR oss. (a)
Puss vad jag saknar mina cpiga kompisar! Som sagt är det ju hoppträning, Ida & jag tränar i samma grupp så vi åker dit tillsammans också. Lär ju bli lite tjejsnack & planeringar för helgen i bilen på väg dit. Underbart.


Kommentarer
Postat av: den bästa. ;d

fin. :) <3

2011-03-24 @ 20:10:43
URL: http://engelpferd.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0