-Stum.

2011-03-25 @ 18:27:51
Seriöst, hade planerat att skriva något nu lite fort, men kommer verkligen inte ihåg vad det var..
Haha, minne som en guldfisk? ohjaa!
.
Annars så har dagen varit bra, haha, jag skriver väl alltid det typ? Men det är ju verkligen underbart att kunna göra det. :D
Åkte direkt till stallet, skrittade Potion ute. Sjukt mysigt! & jag tror helt ärligt att det är något fel på min häst. Igår gick han på transporten direkt, gick som en klocka på träningen (Inte för att det brukar gå särskilt dåligt men ni förstår..) & idag vet ni vad som hände? Jo, han gick hela rundan utan att bråka en ändå gång. Haha. Vet inte när det hände senast.
Det var lixom mer som att han stannade, kollade runt frågade mig 'ska vi gå?' & inte NU STANNAR JAG & SKITER I VAD DU SÄGER! Hehe.
.
Undebart verkligen! Tänk om det nu kan fortsätta så här så vi slipper att bråka hela tiden. Jag tror det skulle hjälpa allting. Allt skulle ju bli så mycket enklare.
.
Nu har mormor kommit hit, vi ska snart käka & sedan ska jag träffa andrea. Var ett tag sedan (för länge sedan!) vi träffades utanför skolan, förutom när vi går till &  från skolan. Men det gills inte!
Ska i alla fall bli väldigt kul, så ursäktar om det blir dålig uppdatering denna fredag.. ;)
Puss från en glad amelia som för en gång skull börjar känna sig lycklig!
Det ända jag just nu skulle vilja är att julia är några centimeter högre, att jag hade mer tid för båda ponnysarna & Sommar!
Hehe, anledningen till att jag glömde bort allting var för att jag såg.. Ja, HAN!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0