+11°C, sol & jag sitter hemma...

2011-03-23 @ 13:57:02
Hemma idag med, mest bara för att verkligen bli 100 frisk! Kommer inte heller rida idag.. Mamma kanske kan åka ut & gå med honom då det är hoppträning imon.
Vi pratade även om det jag & mamma att jag inte ska känna ångest över att jag inte rider honom idag då vi ändå vill visa upp honom från hans minst bra sida imon.. (Vill inte säga sämsta.. (a) )
Vill ju verkligen få hjälp med mina problem & dom är väldigt svåra att visa när han inte 'visar' upp dom på träning. Dessutom är träningen från och med nu hemma hos Mats & inte i äpplerum som det varit innan. Vilket jag tycker är rätt bra då det inte är på hemmaplan, det är större, 'roligare' hinder, osv.. :)
.
Förövrigt funderar jag på att strypa min hund just nu. Ni ska höra hur hon låter, fyfaaaaan vad störande! haha. Nu vet ni det.. ;)
.
Juste det hade jag ju lovat:
Teo är coolast!

Nöjd..? ;)
Kommentarer
Postat av: teoosko

cooool kille!!!!!

2011-03-23 @ 20:58:47

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0