Älska mig.

2011-03-23 @ 15:36:00
Idag kollade jag på en film jag velat se länge då många sagt att den är bra. Jag blev inte besviken. Som jag läst/hört så hade även lilla amelia tårar i ögnen när hon kollade på den.
Filmen jag pratar om heter Älska mig. Den handlar om 15-åriga Alice som blir mobbad (så klart är ändå skådespelaren sjukt söt. hehe.) & om hennes f.d 'kompis' som vill hjälpa henne men inte vågar.
Helt klart är stark film som verkligen får en (i alla alla fall mig.) att tänka till. Hur länge orkar man med alla kommentarer/utfrysningar/osv..
Dessutom riktigt bra slut/slutar.. haha.
Helt klart en film jag rekommenderar! Detta är även en film som visats i många skolor. :)

Del 2 kommer upp som länk i slutet av del 1. Del 3 i slutet av del 2 osv..

Kommentarer
Postat av: Minna

Asså omg va sorglig , vet du hur mycket jag grät när jag såg den igår? ^^

Fyfaaan asså.. HEMSKT!<3

2011-03-28 @ 14:55:12

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0