amelia goes soffan!

2011-03-02 @ 16:30:59
Legat i soffan hela dagen & bara kollat på filmer. Ätit egg & nyss chkladboll. Igen. Haha. Kommer ju bli fet. Men har gått ner något kilo nu när jag varit sjukt, det var skönt.. Har börjar feta på mig sista tiden. INTE OKEJ.
Så då vet ni det också..
.
Imon blir det troligen skola, dock är jag helt orkeslös. Orkar seriöst ingenting! Men inget stall förens jag orkar skolan, mamma säger. Så jag måste pallra mig dit! Jag är helt galet sugen på att hoppa. åhhh!
'
euuuh, bild från sommras. Haha, hur kunde jag se ut såhär?! På tal om sommar, jag har fått sommarjobb! wiho. :D
Kommentarer
Postat av: Täss

Nä nu blir jag avis, jag MÅSTE skaffa sommarjobb, var ska du jobba ? :) <333333

2011-03-02 @ 19:20:39
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0