Amelia got a new friend!

2011-03-27 @ 19:43:53
Jag tänker inte skriva så mycket om kvällen igår då jag inte vet vem som läser.
Men en sida i minnenas bok har den helt klart! Haha, Galet!
Träffade även Rebecca som flyttade hit förra terminen & har inte känt henne innan, men helt klart en galet rolig person! ;)
Annars var vi olika personer hela tiden.. Men från början & ända till slutet var vi, Jag, Ida, Rebecca, Michelle, Emma & Alex. Som sagt, folk kom & gick. (a)
.
Idag red jag Putte ute & var ute på promenad med julia & sällskap med Louise. Väldigt  mysigt!
sedan var det bara att åka hem & fixa mig för att sedan dra till Harry's. Bowlade & käkade tacos med klassen. Eller typ halva då inte alla var där.. Men i alla fall en rolig eftermiddag.
.
Idag blir det att bara vara hemma då jag inte mår bra & inte får. 4 timmars sömn, det känns! Haha.
Ska dessutom upp tidigt imon. Ska rida Barva. Ni vet ponnyn jag red ett tag..?
Emelie (hennes ägare.) kommer & hämtar mig vid halv 10. Rider & så. Sedan får jag se var som händer, förhoppningsvis något kul! Har nämligen studiedag måndag & tisdag! Väldigt skönt! :D
.
Idag blir det sova. hihi. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0