Årets första tävling.

2011-03-12 @ 23:42:30
Som jag nämnde lite smått i ett tidigare inlägg så ska jag ju debutera för iår! Det blir på nybro, nästa söndag. Börjar året med LC+5 & LB, lokalt. Börjar på en lokal & får sedan se hur det går. Går det bra så blir det bara regionalt famöver, går det mindre bra så tar vi någon mer lokal. Men Putte brukar gå bättre ju högre det blir. Han tänker till mer då, annars tycker han det blir för enkelt & ja, bryr sig inte. Vilket leder till att han inte lyfter på benen tillräckligt.
.
Men ska i alla fall sträva efter att få ett jämnt & bra tempo & få det att flyta. Kommer inte satsa på vinst utan på att få en bra runda & stärka vårat självförtroende. Både hans & mitt. Behövs nu efter vårat kassa avslut förra året. Men det är glömt nu, eller vad säger ni..?
.
Så nu i veckan blir det att rida, rida & lite till.. rida. Får se om jag kanske får med någon liten hästskötare/fotograf också.. ;)
Ska be mammi filma med. Det ger så mycket att se sig själv rida! Dessutom antar jag att ni vill se..?
Men som sagt, ska sträva efter att få ett bra tempo & nolla så klart, vilket jag vet att vi kan!
Sommar. ♥
Kommentarer
Postat av: Kajza Sunesson

vart har du köpt det där lilla vad har du köpt schabrak som du brukar ha med bonny

2012-05-09 @ 16:39:15

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0