Bara för att jag inte har någonting att göra.

2011-03-13 @ 18:46:01
kärlek
är du kär? -Tyvärr.
i vem isåfall ? - Pass.
har du dumpat någon? - Ja.
hur många förhållanden har du haft? - Önskar jag kunde säga noll.
har du verkligen varit kär? - Ohja.
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - Ha, vad sa man inte när man var liten..?
är du rädd för kärleken? - Ibland.
badgirl / badboy
har du rökt? - Ja.
tycker du att det är coolt att supa? - Ohjaaa! eller..?
utseende
hur lång är du? - Ingen aning, fråga igen på fredag.
hårfärg? - Blont & brunt.
stil? - Min egna.
är du nöjd med ditt utseende? - Ibland.
är du mogen? - Haha, nej.
fritid
du har varit på läger? - Ja.
du skriver låtar/dikter? - Ohjaa!
du spelar handboll/basket? - Nej.
du spelar fotboll/innebandy? - Nej.
du är ofta med kompisar? - Så ofta jag kan.
du tycker om att
[x] kramas
[x] prata
[x] sova
[/] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[/] vara ensam
[x] vara med kompisar
[ ] att vara kär
[/] vara i skolan
[/] vara hemma
[x] shoppa
[x] se på film
du är nöjd med
[ ] din kropp
[ ] din mage
[x] dina ögon
[x] ditt hår
[x] din längd
[x] din näsa
[x] din mun
[ ] ben
[x] dina händer
[x] fötter
[ ] hela alltet
[x] ditt liv
[xxx] dina vänner
[xxx] din familj
WHO?
Vem är i rummet med dig? -Amadeus,Pappa, Mamma & Bella.
Fick du sms av senast? - Ellen.
Vem tänker du på nu? - 'Han.'
Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma
Vems hus var du i senast?- Mitt.
Vad sa du senast? - Mhh, tror silverschampot hjälper.
Vem önskar du att du var med nu? - Någon som kan liva upp stämningen.
Vem är din favoritsläkting? - Alla har väl en speciell plats, känner inte heller så många i min  släkt.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - Det är många.
WHERE?
Vart är din telefon? - Brevid datan. Ofungerbar.
Vart är din mamma? - I vardagsrummet.
Vart är din pappa? - Sitter brevid typ.
Vart sover du? - I min säng.
Vart handlar du mest? - Ica?
Vart fick du tag på tröjan du har på dig? - Det vet jag inte, mamma köpt den.
Vart åkte du senast med bil? - Stallet.
Vart i ditt rum är du? - Är inte i mitt rum.
WHAT?
Vad åt du senast? - Ris & sås.
Vad drack du senast? - Saft.
vad är det för färg på dina byxor? - Blå.
Vad är den närmaste saken som är blå? - texten på tröjan..?
Vad gillar du mest med skolan? - Kompisarna.
Vad är din favorit färg? - Ljus blå & rosa. &så rött,vit & blått tillsammans.
Vad är din favorit hemsida? - Blogg.se & Facebook.
Vad är ditt favorit sko-märke? - Hm, typ De Niro & Converese (?)
Vilken film såg du senast? - Trassel.
Vad hör du just nu? - Svarar på sega frågor.
WHY?
Varför går du i skolan? - För att jag måste.
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? - Borde jag förstå frågan?
varför är ni besatta i WOW? - Tyvärr, du har frågat fel person.
WHEN?
När är din födelsedag? - 25 December.
När köpte du senast nya byxor? - Det kommer jag inte ihåg.
När var senaste gången du tände ett ljus?- Igår kväll.
När var du senast i skolan? -Fredags.
När träffade du din pappa senast? - Nyss.
När duschade du senast? - Idag, som alla andra dagar.
HAVE YOU EVER?
1. Sovit i en annan säng? - Ja.
2. Hånglat på en bio? - He, nej.
3. Hånglat i skogen? - Nej, är inte i skogen så ofta faktiskt..
5. Tyckt att din kusin är het ? - Min kusin är hetasT!
6. Sovit naken? - Som sagt, vad gjorde man inte när man var liten..?
7. Kört över hastighets gränsen? - Jag brukar tyvärr inte köra bil å ofta.
8. Målat om ditt rum? - Inte mitt.
9. Dansat framför en spegel? - Haha.
10. Fått hicka? - Nejdå, aldrig!
11. Dumpat någon? - Ja, ska du inte fråga en gång till när du ändå är igång..?
12. Stulit pengar ifrån en kompis? - Nej-
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? - Haha, ja.
14. Varit i slagsmål? - Med min kära bror.
15. Smugit ur ditt hus? - Ja.
16. Haft känslor för någon som inte känt desamma? - Om jag har..
17. Blivit arresterad? - Faktiskt inte.
18, varit otrogen? - Nej, verkligen inte.
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? - Ja.
20. Varit förälskad i en granne? - Haha, ungefär..
21. Struntat i skolan för att göra något roligare? -Ja.
22. Sovit i en säng med någon av samma kön? - Ja.
23. Sett någon dö? - Nej.
24. Varit på ett plan? - Absolut!
25. Kysst en bild? - Haha, ja.
26. Sovit till 3? - Ja.
27. Älskar eller saknar någon just nu? - Jaa.
28. hur mycket är klockan nu? - 18.45
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0