Dagen:

2011-03-12 @ 18:52:11
Den var riktigt bra alltså! Fincha kom en stund, vi pratade ut om allt & inget typ. Massa viktiga saker blev sagda, mycket skratt & ja, en stund med en underbar vän helt enkelt! Det var i alla fall vad jag behövde.
.
Sedan åkte jag mer eller mindre direkt till stallet, red i padocken. Gick väl rätt bra, fast putte hade jävligt mycket energi. Stundvis gick det jätte bra, stundvis jätte dåligt & där mitt i mellan var det väl.. okej. När det gick dåligt var det pga. hans överenergi. Drog ner huvudet mellan frambenen, bockade, sprang & osv.. När det gick bra så hade vi samma tempo hela tiden, lyssnade på min sits & sådära. :) Det bra tar över det dåliga!
Sen blev jag riktigt glad, nej jag blev överlycklig när jag skulle skritta ner till stugorna (skritta av han en runda.) & han bråkade inte en ändå gång. Underbart!
.
Hem, duscha & käka. Nu sitter jag här. Ikväll blir det nog att sitta hemma & kolla på melodifestivalen. Och vet ni? Det ska bli så jäkla skönt att bara vara hemma & ta det lugnt. Mysa, äta godis &  lyssna på musik. Jag har faktiskt inte kollat på mer än en deltävling, men finaen måste man väl se. Eller..? haha. ;)
Kommentarer
Postat av: Nora

Hej Hej fin blogg, har du lust att följa min blogg via bloglovin !? :)

2011-03-12 @ 19:28:08
URL: http://hundhast.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0