dålig-uppdatering-veckan!

2011-03-31 @ 20:00:02
hihi, så får det vara.
Men har verkligen haft fullt upp 24/7, dock inget jag orkar berätta om nu. Har verkligen träffat massa underbart folk & haft kul hela tiden. Ridit varje dag & ja, haft det underbart kul.
(Nu snackar jag alltså fredag förra veckan då den dåliga uppdateringen började..)
Men kan inte lova någonting om bra uppdatering i helgen, då jag även då har fullt upp.
Men nästa vecka börjar jag igen. Dock åker jag till Växjö nästa lördag då jag ska tävla på söndag. Bodde ju där innan & har massa vänner, släkt osv där.
Därav vi åker en dag tidigare för att umgås med dom på kvällen, så klart åker även putte med på lördag & blir uppstallad. ;)
.
Idag red jag båda två & det gick riktigt bra. Julia red jag med Louise & vi snackade om allt & lite till, sedan red jag även Potion. Det gick riktigt riktigt bra! Nu vet ni det..
Har inte så mycket mer att säga, dampar lite med Ida på facebook, annars gör jag ingenting. duschat & allt sånt klart. Puss.
Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. ja vet...d va på skoj eftersom d va Adams kompis som puffa. =D

2011-03-31 @ 22:05:22
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0