efterlyst!

2011-03-09 @ 21:45:01
Sitter & kollar på efterlyst nu, det är rätt hemskt vad folk egentligen kan göra.. Hur kan man lixom ta livet av någon annan, hur hemsk den än var..? Visst finns det folk jag hatar, men aldrig att jag skulle kunna mörda dom. Usch nej..
Lyssnar på min prins som sjunger i mina öron, får gulliga sms & bara mår sjukt bra! Känns som allt börjar vända nu, underbart! Ska ta en dusch, lyssna på musik & bara tänka på hur underbart allting faktiskt är.
Så vet ni vad jag tycker ni ska göra nu? Krama om någon som betyder mycket, skratta, tänk på vad glad du är för att du har den personen and be happy! :D
Kommentarer
Postat av: wilmaaaaaa

Hej sötnos :D!

HAr du fått pojkvän??

PUSS <3

2011-03-10 @ 17:26:36
URL: http://wilmerastic.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0