efterlyst.

2011-03-02 @ 21:48:07
ohja, så klart är det efterlyst på tvn framför mig. Fast på pauserna blir det fuskbyggarna. haha. Inte för att jag orkar byta men pappa orkar tydligen inte reklam. haha.
Blir kanske ingen skola imon. Om jag varit sjuk har jag väldigt lätt för att bli det igen om jag verkligen inte tar det lugnt under tiden jag är det. Så om jag då går till skolan när jag inte är hundra % frisk kan jag lätt bli ännu sjukare igen. Inte kul. & jag vill ju verkligen inte bli ännu sjukare igen.
Men jag vet inte, får känna imon. Dessutom så går vi ute väldigt mycket på torsdagar... Men jag vill verkligen dit. Känns skumt att jag säger det men jag saknar det. Min klass, mina vänner & ja, till och med kemin! cp.cpcpcpcpcp.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0