.

2011-03-04 @ 23:59:10
Hur ärlig ska jag vara? Ska jag skriva på min lilla blogg att jag är sjukt lycklig & att allt bara flyter på, om det inte gör det? Kan jag skriva att jag mår dåligt utan att folk tror jag tycker synd om mig själv & bara vill ha uppmärksamhet? För det vill jag inte.
Jag älskar uppmärksamhet, det gör jag verkligen. Jag vill att alla ska veta vem jag är, osv. Men inte som någon liten fjortis som skriver på sin blogg att livet suger. För det gör det inte. Jag gillar mitt liv, jag accepterar mig själv & älskar alla människor runt mig som vill mig väl. Jag har två ponnysar som jag älskar med hela mitt hjärta. En hund som alltid finns varm & go att krama när jag mår dåligt.
-R A D E R A T.-
-Jag väntar fortfarande på att du ska märka mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0