2011-03-22 @ 18:56:36
korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är o du tog mig på fötter igen
tre ord o jag faller direkt, du är bland det bästa som har hänt
En plats i mitt hjärta kommer du alltid att ha
förlåt mig, om jag tvekar på dig ibland
men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt
du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan
för när alla andra svek, var det du som stog kvar
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner.
Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

SV: Kul att du är med i veckans blogg! :D



Brukar du bara vara med i min veckans blogg, eller brukar du läsa bloggen annars också?:)

2011-03-22 @ 20:58:27
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0