facebook är mitt liv. -Godnatt.

2011-03-13 @ 01:30:54
Nu ska jag gå upp för den långa trappan, gå in på toan, borsta ALLA mina tänder, ta bort sminket (fan vad jobbigt.) för att sedan gå in på mitt rum, lägga mig i min säng (som är längst bort i rummet, fan vad jobbigt.) först tänka lite på han & sedan sova. Så ser ungefär alla mina kvällar ut. Men ja, det ska jag göra nu. Ses väl imon? Ciaoo!
Jag ska tänka på hur du alltid får mig att skratta, hur du alltid får mig glad, hur du brukade snacka med mig till sena kvällar, hur vi brukade dela varandras hemligheter, hur jag brukade tappa andan när jag såg vad du skrivit, hur vi brukade prata i telefon. Vad fan hände? Jag saknar dig så satans mycket.
-Jag saknar dig som solen saknar morgonen på kvällen.
Jag älskar dig, fan, JAG ÄLSKAR DIG.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0