Friday, wonderful day!

2011-03-18 @ 07:23:39
Äntligen fredag! Efter som det inte kom någon snö igår så hoppas vi på att det inte kommer någon idag heller! Annars så var jag i stallet igår, det gick jätte bra. Det var faktiskt längesedan det kändes så bra. Var lite i ridhuset då han blir lätt väldigt ofokuserad i paddocken. Eller har ju bara varit där två gånger i år & det är ett 'fårhus' precis brevid vilket gör att han tycker det är jätte läskigt. Kände att jag var tvungen att rida igenom honom riktigt, alltså ledde det till att vara i ridhuset. Dessutom blåste det jätte mycket ute..
.
Idag blir det att rida ut en sväng om vädret tillåter. Sedan efter det blir det hem duscha, käka & lite såntdära små fix, för efter det blir att ha riktigt kul! Antingen så är jag med Ida + annat folk eller så sover jag & Ida i stallet själva. Vi har inte riktigt bestämt oss. Men riktigt kul ska vi ha i alla fall! ♥
.
För er som undrar blev det fläta i luggen igår. Haha. Idag blir det väl en helt vanlig skoldag förutom att jag ska på hälsokontroll hos skol sköterskan. Vad har jag nu gjort..? Haha, nejdå, jag har inte gjort någonting. Alla går dit en gång denna terminen! ;)
Postat av: Emma!
Heej! när du ska tävla
jag undrar hur högt du ska du hoppa ?
jag är inte se bra på sånt! kram <3
Hej, då ska jag hoppa 85 & 90 cm. :)
Kram! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0