God morgon!

2011-03-24 @ 07:43:34
Underbart att få gå ut i fina vädret idag! Dock måste jag köpa en vårjacka, men vet verkligen inte vad jag vill ha.. Någon som har några snygga tips? :)
Annars blir väl dagen som vanligt, skola & sedan stallet.
Jag tror inte ni har missat det men säger i alla fall en gång till, haha, idag är det hoppträning! :D Första gången på läge & det ska bli riktigt kul.
.
Förvrigt igår gjorde jag 50 situps (stavning?) innan jag somnade. Stolt tjej! Haha.
Fick dock lite ont i magen efteråt.. Ska börja göra det oftare så jag får platt mage till sommaren. :D
Humöret är på topP!

Inte från idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0