Godmorgon, typ.

2011-03-12 @ 12:10:22
Kvällen igår vart mysig med lite fredagsmys med mamma & pappa. Bara ta det lungt oså. Idag kommer fincha förbi en stund, vi behöver verkligen snacka. Hinner ju inte så mycket i skolan, oja, ni brudar förstår nog. Kanske även killarna också, men jag tror tjejer är mer för att snacka..? Sedan blir det stallet, rida ut OFC & sedan baka med mamma. Ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog försöka få några kompisar att komma till borgholm, så ska vi ha kul! Haha. :D
-
Hade en smått madröm, fast ändå inte lixom. Det handlade iaf om en kille jag inte vill träffa som tydligen var på väg till mig & jag var helt ofixad. haha.
.
Förövrigt så funkar inte min mobil, vet ni hur mycket det suger att höra hur man får sms men man kan inte se vad det står & inte heller från vem. & det finns bara en som jag vill ha från... Dessutom ringde den i morse & jag missade det. Men har fått reda på vem det var nu, tackar facebook för det! (a)
.
Gammal bild hos farfar med kusin. Fan vad jag saknar!  ♥
Kusins blogg.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0