hålla, hallå*

2011-03-19 @ 13:26:35
Godmorgon allesammans, eller ska jag kanske säga god lunch..? Men det låter väldigt fult. Haha.
.
Kvällen igår vart super.
Först kom Ida till mig runt sju, vi gick sedan till sporthallen & kollade på innerbandy match. Snackade & lite sånt tjejfix. Gick hem gjorde lite saker & träffade sedan runt 12 (?) Peggen (smeknamn.) & Samuel. Stack hem till dom & lite senare kom även Tobbe.
Vi gick sedan hem vid 4. Somnade väl mer eller mindre direkt & vaknade sedan runt 8, men som tur somnade jag om efter en stund & vaknade runt halv 11.
.
Idag är det underbart väder! Så jag & Ida ska väl snart till stallet. Blir att rida ut & efteråt fixa allting till imorgon. Smörja, knoppa, packa, tvätta polle, osv.. Heldag i stallet helt enkelt.. Ska även välja outfit.
Funderar på mitt JW schabrak..

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0