Idag var du min. hehe.

2011-03-24 @ 21:21:52
Idag kan jag ju säga att putte tillhörde mig igen. Haha. ;)
Träningen gick super bra, är verkligen nöjd! Hoppade allt, inte ett tvek på någonting, hade flyt & allting satt lixom. Galet kul! Nu är ni säkert nyfikna på vad han trodde felet på tävlingen var..?
Men har egentligen inget svar, han förstod inte alls vad det kunde vara då allt var så bra idag. Men efter lite snack så kom vi fram till att det var nog jag som är för 'utseendefixerad' på tävling & vill att det ska se snyggt ut. Alltså så stoppar jag upp honom innan hindrena.
Ska åka på en tävling snart & då ska jag verkligen låta honom galoppera i SIN takt. Så får vi se hur det går då! :)
.
Förövrigt var hela dagen idag super. Potion gick till och med in i transporten direkt! OMG. :D :D
Helt klart var min ponny glad idag, glad ponny=glad ryttare!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0