I'm sick.

2011-03-22 @ 15:42:17
Men börjar bli bättre.. Blir kanske skolan imon, men bara kanske.. Vill ju inte bli sämre igen men sammtidigt vill jag inte bara ligga hemma. Jag hatar att göra det. Dessutom ska jag träna på torsdag (om jag inte blir sämre igen.) vilket gör att jag behöver rida putte imon.. Idag blir det i alla fall inte stallet, inte heller någon träning. Hata.
Blir ännu mer depp när det är 10+ nyss 12. Aja, that's life.
.
Vissa dagar känns det som jag ska gå sönder, vissa dagar känns det som jag har kraft att ta mig ifrån det onda. Idag är en sådan dag då jag tror på mig själv, att jag har kraft att komma ifrån det!
-Det är stunderna med lycka som ger mig hopp.
.
Har även svarat på kommentarerna på förra inlägget, shit alltså vad glad jag blev! :D Att bara en kommentar som 'vilken söt häst.' kan göra en så glad, det är sjukt! Kan säga att ni har gjort min sjuka dag till en bättre dag! ♥
För övrigt så är jag på bilden:
1. på väg 'ner' från hoppet.
2. inte beredd på att han skulle hoppa av så pass tidigt som han gjorde vilket gjorde att jag inte riktigt hängde med..
3. Allmänt dålig sits.. hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0