Inlägg 10-mitt favorit snacks.

2011-03-22 @ 15:58:48
Chips! Helt klart. Det är verkligen sånt jag kan sitta & äta varje kväll. Eller jag gjorde i alla fall, för nu.. Ja nu helt enkelt tänker jag mer på min 'diet'. Haha, nu kände jag mig vuxen! ;)
I alla fall, favorit snackset är alltså chips. & då ska det vara riktiga estrella chips & inte OLW. Usch, nej. Gärna dipp till också.. ;) Men har man dipp måste det vara lövtunna/lätt saltade. Har nog ingen direkt favorit smak utan det beror mer på vad jag har till, vad det är för dag, vilket humör jag är på & så klart vad jag är sugen på.. Haha. Men nu vet ni det.. :D
• Inlägg 1 - Presentation av mig själv. √
• Inlägg 2 – Min första kärlek.√
• Inlägg 3 – Min favorit blogg.√
• Inlägg 4 – Mina passioner.√
• Inlägg 5 – Min bästa vän.√
• Inlägg 6 – Min idol. √
• Inlägg 7 – Ett lyckligt minne från detta året. √
• Inlägg 8 – Den frisyr jag trivs bäst i. √
• Inlägg 9 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med... √
• Inlägg 10- Mitt favorit snacks. √
• Inlägg 11 - Min favoritresa.
• Inlägg 12 – Någon jag saknar.
• Inlägg 13 – Mina favoritskor.
• Inlägg 14 – Min favorit outfit.
• Inlägg 15 – Det här får mig att gråta.
• Inlägg 16 - Mina rädslor.
• Inlägg 17 – Min favoritplats.
• Inlägg 18 – Min högsta önskan.
• Inlägg 19 – Mina drömmar.
• Inlägg 20 - Mina föräldrar/familj.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0