Inlägg 9-Om jag blev tvungen att byta utseende med någon...

2011-03-11 @ 19:55:36
...Skulle jag byta med.
.
Ja, vem skulle jag byta med? Har verkligen inte en aning, finns många sjukt snygga kändisar, barn, ungdomar, osv.. Men ingen är väl helt perfekt? Den absolut första jag började tänka på kan jag inte nämna i bloggen, aldrig att jag skulle berätta det för henne. Haha, nej det kan jag inte avslöja! Hehe..
.
Så finns det en annan jag också skulle vilja se ut som, men det hade varit galet pinsamt att berätta. Det med. Haha, ni lär ju tro att jag är jätte omogen. Går i sjuan & kollar på sånna program..? Okej, jag är så barnslig att jag gör det, men det vet ni inte om, Haha!
.
Tillbaka till saken, varför skulle jag bli tvungen att byta? Visst, det finns galet många snygga &  jag säger nu inte att jag är det, men det finns ju dom som ser mindre bra ut.
.
Något jag skulle vilja vara är naturligt söt, kunna gå osminkad till skolan & vara helt sjukt söt. Tänk vilken känsla! & så dära riktigt smal skulle jag också vilja vara. Inte för att jag är jätte tjock, men jag vill ändå vara smalare. Mina lår tillexempel, dom tycker jag verkligen är jätte tjocka! Men jag kommer nog aldrig få jätte smala ben, men finns det någon ryttare med 'modellsmala lår'..? Hm, inte vad jag sett iaf. & nu säger jag inte att alla ryttare har tjocka ben, utan man får ju muskler av det!
.
Nu blev inlägget mest snack om utseenden & inte alls om vem jag skulle vilja byta med, men mitt svar blir ingen. Då jag verkligen inte kommer på någon för tillfället, finns så många jag skulle vilja se ut som. Men vet ni? Jag är nöjd med mig själv, jag har accepterat mig själv så som jag är & så som jag ser ut.
Låt mig vara mig själv, be mig aldrig att ändra mig för då kan du lika väl skita i mig.
-Bitch, i don't take shit. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGTÄVLING!!!

Vinn ett par Roeck-grip sommar från Roeckl värde 357kr

http://hastryttaren.blogg.se/2011/march/bloggtavling-vinn-ett-par-roeck-grip-sommar-f.html#comment

2011-03-11 @ 23:29:24

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0