Inte lätt...

2011-03-16 @ 21:48:51
Inte lätt att blogga när 7 personer ska dela på en data.. Men så går det när datorer är sönder!
Iallafall.. Igår blev det att bara att ta det lungt typ. Skönt ändå att ha en sådan dag ibland! Idag blev det stallet, varmd dusch & nu PLUGG. I massos. Seriöst, tror skolan tar död på mig.. Red Putte i paddocken, var ju sol & allting. Sedan var jag ute & gick med min lilla Julia. Det var 6 personer i ridhuset & så var det jätte mörkt. Så det fick bli ut & gå en runda lixom. Ville inte trängas i ett litet ridhus med massa hästar här & där. Då blir det ändå inte någon bra ridning för mig då jag bara tänker på att inte vara i vägen..
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Haha. Sedan krypa ner i en varm säng. Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0