jag älskar helgerna!

2011-03-06 @ 11:54:52
Först var det att åka till stallet, rida & så. Först tänkte jag skritta en runda & sedan gå ner till ängen. Men när jag skrittat en stund ( & det hade gått jätte bra, inga stopp.) så var den vägen fortfarande igen snöad. Då var det bara att vända, red ner mot ängen. Då fick han sådant damp. Börjar backa, stegra  & vill inte gå åt det hållet. Detta händer a l l t i d när jag är ute med honom. haha. Det är som att han har så mycket energi att han inte vet vad han ska göra med den. Så börjar han backa & då är det bara att vänta tills han backa in i något.. Hahaha, asså jag bara sitter & skrattar åt honom.  Han håller på ungefär som lisas ponny i ponnyakuten. ;)
Vann iallafall till slut men det var för blött på ängen så där gick det inte å rida, blev ridhuset & väl där så gick det jätte bra. Tränade mer på min sits än hur han gick.
.
Hem duscha, käka & sedan träffa michelle, julia & emma. Sedan kom det lite till folk, så vi gick & hyrde film. Stack hem till robin & kollade på den. Ringde pappa så han kom & hämtade mig vid 11 halv 12 (?).
Han inte blogga igår, bara ett tidsinställt kort fick ni. B a d. Men nu är jag här.
Putte blev galet snygg i sitt nya pannband!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0