Jag mår inte bra.

2011-03-21 @ 09:18:42
Hemma idag från skolan. Har ont i halsen & magen. Dessutom mår jag inte så bra psykiskt.. Igår somnade jag runt 9, som sagt, mår inte så bra. Kollade på film & sedan okade jag bara inte. Vet inte vad jag ska göra längre..
Varje gång allt verkar lösa sig, allt hamna på plats då händer alltid någonting.
Men nu ska jag & mamma verkligen planera upp allting, vi ska prata med min tränare & se vad han tror/tycker & sedan se vad som händer. Jag ska tuffa på mig när det gäller putte & nu ska vi verkligen köra på! Inget 99 utan verkligen 100!
- Give me power.

Kommer ett mer detalj rikt inlägg senare om igår, nu ska jag kolla på ponny akuten & solsidan på datan. Missade ju båda igår då tävlingen var så sjukt j*vla försenad.. Aja, puss.
Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) tack för du skrev om min webbshop! http://shopbyalexandra.se !

Ledsen att det dröja med länken men bättre sent än aldrig :) Du får gärna skriva en till inlägg så får du en till länk :)

2011-03-21 @ 10:03:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0