Julia min prinsessa, mitt allt.

2011-03-13 @ 00:30:24
Jag vet att putte tar upp bloggen väldigt mycket, men julia är julia. Julia är den som får vila när jag inte hinner rida båda, tyvärr. Det är hon om får ta smällen. Men det är putte jag 'satsar' på, det är han som jag kan komma någon stans med. Jag & julia har haft våra glansdagar, vi kommer inte komma så mycket längre än så här.
En dag kommer hon göra en liten flicka/pojke till världens lyckligaste, precis som hon gjorde mig. Egentligen vet jag att det borde bli snart, då det är synd om henne att bli 'andra handsval' (vilket jag inte gör med mening.) men jag kan inte släppa taget. Jag vill inte förstå att våra dagar är räknade. Åh, fan, nu gråter jag också...
.
Hon har lärt mig så mycket, med henne har jag gjort allt en liten ryttare kan göra med sin fyrbenta vän. Så mycket minnen jag har med henne. Så många gånger hon varit min räddning. Så många gånger hon varit min enda anledning till att leva.
.
Vår resa är snart över & det ska bli den bästa avslutningen man kan få. Nu börjar det bli varmare & ljusare så ska vi verkligen komma igång!
Det lovar jag henne, mig & er.
Ville bara att ni inte skulle tro att jag glömt henne eller någonting.
.
You are simply the best.♥
Kommentarer
Postat av: Maja

Lilla Jullanbullan !<3

Blir såå himmla glad och varm när jag ser bilderna på er och inser att hon aldrig skulle kunna få ett bättre ägere än er! Ge henne en kram från mig saknar henne lute !=)

2011-05-07 @ 10:34:12

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0