Kollat startlistorna..

2011-03-16 @ 22:23:00
Idag kom äntligen startlistorna för helgen ut. Jag tycker det är riktigt kul att sitta & planera när vi ska åka till stallet, gå upp, åka från stallet osv. Så älskar jag att pyssla dagen innan & fixa allting i stallet. Blir så himla tävingstaggad då! För er som inte vet det så är jag väldigt tävlings inriktad & tycker det är riktigt kul!
.
I alla fall så tycker jag att jag fick rätt bra startnummer, egentligen så gillar jag att starta sent, menmen. Jag är ändå nöjd! :)
LB:n
LC+5:n
Kommentarer
Postat av: Emma!

Heej! när du ska tävla



jag undrar hur högt du ska du hoppa ?



jag är inte se bra på sånt! kram <3

2011-03-17 @ 20:37:43

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0