kvällens värme.

2011-03-01 @ 22:53:08
Åh, vad glad jag blev ikväll. Eller rättare sagt nyss. Var inne & läste lite bloggar (som vanligt.) & jag klickar mig in på ellen & therse & båda två har skrivit i sina bloggar att dom saknar mig i skolan. Vet ni hur glad jag blev? :')
Fick lite krya på mig sms också! Jag skryter INTE. Jag ville bara visa att blir galet glad & visa er vilka underbart fina vänner jag har.. Fast jag behöver inte intyga någon... ;)
.
Förövrigt kollar jag på big brother & käkar chokladboll. Imon stannar jag hemma för att bli 100% frisk & på torsdag kommer jag ta över skolan igen! *evil skratt.* ;)
Haha, första veckan med putte typ... 1,5 år sedan.. Vad han & jag har förändrats, eller vad säger ni? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0