måndag, dålig start på veckan.

2011-03-01 @ 13:46:33
Jag drar ett streck över måndagen. Hemma från skolan, putte var cp & julia, ja, med henne gick det ju bra.. Red ute med båda & putte tyckte det var roligare att stå på två ben & dansa lite. Höhö. Det var inte kul, spec inte när det var så halt som det var.
Det var en väldigt dålig idé att åka till stallet, då jag faktiskt mådde bra igår men inte idag. Så idag blir det ingen ridning, så jag inte blir lång varit sjuk.
.
Idag skulle jag till kalmar på tandkoll för jag ska göra en minioperation. H e m s k t! Menmen.
Mamma & jag shoppade lite när vi ändå var där blir ju inte så ofta, mamma köpte lite smycken & kläder. Jag fick smink & häst prylar, visar snart!
Vi åkte även till cheval för första gången. & det var en jätte mysig affär med jätte trevlig personal. & underbara saker. Omg!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0