Natti natti inlägg...

2011-03-06 @ 22:59:29

Ska snart gå & lägga mig & kolla på tv, tänkte bara ge er en mer detaljerad beskrivning om eftermiddagen med therese. Sen r det dax för sängen, skola imon ju. Första gången på 2 veckor & jag längtar lite smått.. Känns konstigt att jag längtar, men skola är roligare än att bara ligga hemma sjuk & jag saknar vissa i klassen.

Täss kom  till mig vid 2 (?) vi kollade lite på tv (disney som vanligt!) som sedan blev till film då det tydligen var lilo & stitch (?) , pratat (mycket!!!), skrattat (ännu mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!), varit ute & gått (med hunden & varm oboy) & sedan lite smått & gott däremellan. En underbar eftermiddag med en underbar tjej! Täss stack sedan runt 6.   
Jag gillar bilden, ohhjaa!

Kommentarer
Postat av: Täss

Så sjukt bäst!



Älskar dig cheyen <333333333

2011-03-08 @ 20:41:06
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0