nu får det gärna bli lördag!

2011-03-25 @ 21:40:37
Hemma nu, haft en riktigt rolig kväll! Haha. Gått till ICA, fram & tillbaka. Andrea köpte vitaminer & jag godis. Förvånade? Det borde ni inte vara.. ;)
Annars så har vi suttit på Andreas rum, pratat, varit på datan & skrattat en del. (mycket!)
.
nu blir det bara att ta lugnt, kolla på tv/film & tjocka mig. Imon ska jag först åka till stallet rida & så. Vet inte vart & vet inte vilka.. Haha. Potion blir det ju i alla fall & kanske även Julia.
På kvällen blir det tagga till partey! :D
Så får det blir, men har väl inte så mycket mer att säga. Som ni kanske märkt har jag börjat kalla 'Putte' för potion istället. Putte låter så bebis & potion fyller ju faktiskt sju iår. Hahahahahaahah, jag var oserös nu.. ;)
Nej men jag tycker bara det låter bättre. Säger ju även det när jag rider & så.
Stumpelumpan & jag, Grace & wilmiiis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0