Olika hoppstilar.

2011-03-02 @ 18:33:27
Något jag låg & tänkte på när jag läste lite hästbloggar nyss var dom olika hoppstilar alla har, både ponnysar & ryttare. (Såklart hästar med, men alla bloggar jag läser har ponnys.) Har ni tänkt på det någon gång?
Vissa ryttare rider väldigt snyggt & vissa inte, lika varijerat är ponnysarnas hoppteknik. Jag sa inte att någon var dåligt utan bara osnygg. ;)
Jag kommer inte skriva något om varje ryttare, så min stil att bedöma andra, dock gillar jag att berömma andra. Det är kul att både få & ge.
Tillbaka till saken, lånade lite bilder av dom stora bloggarna bara för att ni skulle första & se vad jag menar. ;)
(Jag orkade verkligen inte leta upp någon bild där man såg jätte tydligt utan jag tog första bästa, förutom med johanna då jag visst vilken jag ville ha & jag älskar den bilden, haha.)
Johanna & chaboukie.
Nellie & sterre.
Sara & Secret star.
Linn & winnetoo.
'
Lisa & golden rainman / Andrea & carraig donn
Amelia & vindens love potion. ohhyess. ;)
hjärtat
Putte är nog mest lik chaboukie & jag lisa (?) om man kollar på bilderna. Eller vad säger ni?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0