onormal ponny!

2011-03-19 @ 19:14:48
Ida & jag var ute & red i ungefär två timmar. Galet mysigt i solen! Dock så skulle våra små hästar bråka lite, men vad hade vi förväntat oss..? Haha.
.
Sedan blev det att försöka svampa putte, men det gick ju som det gick. Haha. Han hatar tydligen när det rinner längst benen så han hade ju lite svårt att stå stilla. Men han blev faktiskt riktigt ren, men det tog sin tid. ;)
Hann inte smörja, men vi åker ju inte så tidigt imon så det fixar vi då. Tezz följer med som liten hästskötare också. Det blir perfekt!
.
Ikväll blir det bara ta det lungt, kolla på någon film, äta lite godis & som sagt, bara ta det lungt!
Jag mår just nu riktigt bra. Känns som allt börjar hamna på plats! Nu satsar jag på två bra & fina rundor i morgon, det skulle sitta perfekt!
Har väl inte så mycket mer att säga... Have a nice day! Kiss and hugs. :*
Bestämt outfit nu, synd at jag inte har min data så jag kunnat göra kolage. menmen, jag visar imorgon vad jag har på mig! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0