planer för bloggen.

2011-03-12 @ 19:35:42
Jag vet att jag sagt det innan, men nu har jag verkligen tänkt till & ni kanske vill veta hur jag tänkt?
Först & främst måste jag fixa mig en data att ha inne på mitt rum (nu vet ni det..) sedan ska jag fixa photoshop, om ni vill veta vilket så ska det vara CS 4  jag tror i alla fall det heter så..  Så ska jag absolut fixa en ny design! Ohjaa vad jag ska fixa ny design! Den ska vara i lite sommriga färger, ljusa (!!!) & med riktigt fina bilder.
.
Ska även lägga över alla bilder jag har på min kamera & mobilen, över 500 (?) totalt. Ni kommer få så många bildbomber att ni kanske inte överlever. Haha, nejdå. Kommer så klart rensa ut jätte mycket.
Sedan ska jag ta med mig kameran ofta, så fort jag ska göra någonting & så ska ni få mycket olika bilder, hela tiden. Ska bli mera outfits, kollage & sådant.
.
Jag ska göra bloggen som jag själv skulle vilja läsa den. För som det är nu, nej, never att jag skulle tycka den var kul. bara en jävla massa cambilder & bilder ni redan sett. Men ni vet ju varför & jag kan inte hjälpa det, tyvärr.
.
Ska även bli mer åsikts inlägg, mindre 'depp' inlägg & dessutom börjar ju tävlingsterminen nu för mig. Första tävlingen iår blir nästa helg & sedan kommer ni ju få följa mig hela året. Motgångar & framgångar. Hur jag ändras, både possetivt & negtivt. Hur jag gör misstag & hur jag gör bra saker. Nya vänner, gamla vänner. Sårad amelia, glad amelia, ledsen amelia, arg amelia men alltid amelia degerman.
Hur ni blir fler & ja, hur allting kommer förändras.
.
Men alltid kommer det vara Amelia Degerman.
Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Puuuuh för ja gillar verkligen inte att rida me kavaj. =D

2011-03-12 @ 20:29:07
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0