Plugg,plugg & lite mera plugg!

2011-03-09 @ 16:52:44
Innan har jag varit lite slapp, skitigt i läxor, prov osv... men nu ska jag verkligen ta tag i det! Får sådan ångest när det inte går bra, just därför ska jag ta det lite allvarligare nu & mamma/pappa med. Därför (blandat med lite andra saker, så som dammet i ridhuset.) blir det att vara hemma & bara plugga idag..  Gud vad kul, verkligen! Ska kanske ta en jogging runda sedan, får se. Det beror på hur jag känner mig & hur det går med läxorna. Var ju sjuk hela förra veckan så har ju lite att ta igen + spanska till imorgon (ska även träna på lite andra saker då jag har lite problem med spanskan..) & fysik prov till.. det vet jag faktiskt inte. Men ska verkligen vara förberedd till det! Slangen till vattnet i ridhuset är tydligen fryset därav kan dom inte vattna där inne. Putte börjar hosta jätte mycket när det är så dammigt & jag får väldigt ont i halsen. Så därför blev det så här..
Jag tar det en gång till då besökarna ökat, min data är sönder & även min brors vilket lett till att vi bara har pappas. Detta gör att jag bara har tillgång till webbkamera bilder men så fort jag, mamma & pappa kommer iväg till kalmar så ska vi försöka fixa en data. Jag lovar att jag har galet mycket bilder att visa er!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0