ryck upp dig.

2011-03-04 @ 17:04:31
Märker att mina rubriker brukar inte alls brukar ha med mina inlägg att göra, men det får bli som det blir. Orkar inte lägga tid på en bra rubrik, jag är helt enkelt inte en rubrik människa. Dock var jag bland dom få i mellanstadiet som inte glömde rubrik & det var ju sååå viktigt när man skulle skriva en berättelse i svenskan. Igenaning om varför jag informerade er om det, men nu vet ni iallafall!
.
Dagen har varit som vanligt, tv, tv & lite mera...tv! Imon ska jag iallafall ha lite kul, först stallet & sedan träffa (förhoppningsvis.) någon kompis. Dock så är täss (1) i skåne & ellen ska tävla, fast det är inte förens söndag men ändå.. Ryttare... Får ta & höra med tezz (2) eller ida! Hm, eller kanske med någon jag inte brukar umgås med? Aja, det löser sig ju! ;)
.
Nu ska jag käka Tacos med familjen, blir att stanna hemma & friskna till riktigt nu! Imon ska jag vara frisk, bara så alla vet!
Mamma & jag har precis haft ett bråk som jag vann. Det slutade med att jag hade rätt & hade haft det hela tiden. Men så är det alltid. Haha, gäller att inte ge sig. & det vet ni ju att jag inte gör. Amelia är envis..! ;)

Kommentarer
Postat av: Täss

Amelia, Suprise!

Jag skulle inte till Skåne, Du jag söndag?

o: <33333333333

2011-03-04 @ 19:03:31
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0