Shoppingsugen!

2011-03-25 @ 23:45:08
Är så himla shoppingsugen! Har inga pengar, eller pengar har jag ju men inte i den summa jag behöver till det jag vill köpa. Tex. stövlar (ett par nya.), martingal, nytt träns (dyon.), m.m.
Visst, stövlar ska jag få ett par nya, träns & martingal också (efter att vi köpt sadel..) men vill ha det NU på en gång! Haha, sedan är jag så sugen på massa nya kläder till våren & sommaren. Juste, jag måste ju köpa nu jacka & nya skor..
-MAMMA!
Haha, nejdå. Men nu vet ni, amelia är sjukt shoppingsugen & jag vill ha massa pengar. Någon som vill sponsra? :D
.
Namnamnam, vill ha! :3
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0