Söndag, dagen innan måndag.

2011-03-13 @ 17:09:29
Efter bloggningen var jag inne på en hästsida, där såg mamma & jag en annons om en liten tjej som sökte b-ponny för foder ev. köp. Mamma ringde dit. Fan, när jag sa att jag visste att våra dagar var räknade då trodde jag aldrig att det var nära. Visst, jag vet att det troligen är det bästa.. men hon är mitt allt, jag kan inte släppa henne. Satt & grät medans mamma snackade i telefon. Tror dom var intresserade, skulle mejla bilder oså.
.
Åkte sedan till stallet red först putte. Red ut, galopperade han mycket, behöver bli av med all överskottsenergi. Gick väl som det brukar när jag rider ut.. Haha, sitter verkligen & skrattar åt han när han 'dansar' runt. Red sedan julia barbacka en liten runda. Behövde bara få krama om henne & ja, tror alla ni som fsålt en vän förstår vad jag menar. Inte för att hon är såld än, men alla tankar kom ifatt mig. Gick i alla fall jätte bra. Hon trallade på & ja..
.
Hem, hade tre kvart på mig att fixa mig men jag klarade det faktiskt! Gick sedan bort till bion, träffade ellen där (vilket var planerat.) men även Julia. Så hon satt med oss & så. Väldigt rolig film, men kände mig väldigt gammal när jag satt där inne bland massa småbarn. Haha. Men sååååå mycket bryr jag mig. Eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0