stopp eller..?

2011-03-26 @ 17:16:17
haha, mötte Ida ute i stallet så vi red tillsammans. Red till ängen & red där. Dom bråkade inte Än ända gång! Galet skönt! Eller alltså det händer att dom stannar, backar några steg men går sedan framåt.
Det är verkligen framgång.
När vi var där så vart både Potion & Fanta sjukt pigga! Haha.
Idag visste inte min häst vad varken stopp eller skritt vad. Han var i alla fall glad & det är huvudsaken!
.
Nu har jag fixat klart mig, duschat, sminkat & allt. Vet dock inte vad jag sak göra med ruffset jag har till hår. Hehe. Platta det eller låta det vara som det är?
Hm, dagens jobbigaste! ;)
Tar den bara för att jag la upp den på facebook. (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0