Tävling, tävling, täääävling! :D :D :D :D :D

2011-03-20 @ 08:21:19
Nu taggar vi tävling då! Kommer kanske uppdatera efter varje klass med mobilen, men får se. Efter som det är så sjukt fint väder tänkte jag att tezz kanske kunde ta kort på framridningen & lite sånt, alltså tar jag med mig kameran. Så filmar mamma sedan när jag hoppar. Blir inte det bra? :D
Nu ska jag försöka trycka ner mig någonting. Jag kan typ aldrig äta innan tävling.. Haha, så det blir att äta någonting där.. ;)
Puss allesammans & håll nu tummarna! :D


Inviger ju mina nya ridbyxor & på bilderna har jag glömt att klippa bort lappen.. Till detta kommer jag ha 'storbrittanien' schabraket & svarta benskydd. (ska fixa röda!)


Orkade inte ta på mig tröjan, haha. Till denna outfiten ska jag ha ett HV poo schabrak med ljusblå kant & ljusblåa benskydd. Ska be mamma ta ett outfit kort när jag sitter på sedan... ;)
Övrig utrustning består av Martingal, Svarta tretorn, svart charles owen hjälm & sporrar.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0