träning inställd...

2011-03-08 @ 20:35:11
Träningen vart inställd.Fick reda på det en timme innan jag skulle träna, annars hade jag åkt ut tidigare & försökt hitta någon stans att rida. Men det fick bli sjukt dammiga ridhuset!
.
Det gick väldigt bra, faktiskt! Dock var han jätte, jätte pigg men ändå ville han jobba. Det var riktigt kul, var ett tag sedan han ville jobba på riktigt. Dock så märkte jag efter halva passet att bettet inte alls satt bra,men jag tog upp det ett hål så då blev det bra.  Vilket var tur! :)
.
Julia var jag ute & gick en runda med i mörkret. Pratade lite med henne om allt möjligt. Töntigt kanske, men jag tror hästar/djur förstår mer än vi tror!
Louise, vad är det med sunday? :( Klart jag kan ge han en klappis!
gammal bild, men tyckte den var lite små söt...
Kommentarer
Postat av: louise

Han har nog fått tillbaka skiten i benen :/

Men idag mår han bättre, står i en utebox nu eftersom han inte får gå ut. Han får medicin oxå så förhoppningsvis kryar han på sig :)

2011-03-10 @ 17:42:30

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0